بلاگ شمع و شمع سازی

همه چیز درمورد شمع معطر

همه چیز در مورد شمع معطر

همه چیز درمورد شمع معطر

در این مقاله قرار است همه چیز درمورد شمع معطر را باهم بخوانیم .جالب است بدانید قدرت بویایی یکی از قویترین حواس پنجگانه انسان به شمار می آید. رایحه های گوناگون می تواند تداعی کننده ی خاطره ای برای شما بوده و یا حتی بر احساسات و تصمیمات شما تأثیرگذار باشد!

به همین دلیل است که شمع های معطر به عنوان راهی برای استشمام این رایحه های تأثیر گذار، با داشتن خواص تسکین دهنده و شفابخش، امروزه محبوبیت زیادی دارند .

شعله ی زیبای یک شمع معطر در فضای اطراف شما، نه تنها زیبایی چشمگیری در فضا ایجاد می کند بلکه راهیست برای آرامش ذهن شما و فراموش کرن یک روز پر از استرس .

مدل های عطری، حتی در صورت روشن نشدن هم عطر ملایمی دارند اما در هنگام سوختن بیشترین عطر را منتشر می‌کنند. زمانی که فتیله روشن می شود، گرما موم را ذوب کرده و شروع به انتشار عطر می‌کند.
هر چه شمعی، بیشتر بسوزد، موم بیشتر ذوب شده و عطر قوی تر می شود.

همه چیز درمورد شمع معطر

همه چیز درمورد شمع معطر

خواص شمع رایحه دار چیست؟

شمع معطر با عطر خاص خود باعث بهبود روحیه انسان و افزایش شادابی و نشاط در محیط می شود. شمع های معطر خواص درمانی نیز دارند و باعث کاهش استرس و اضطراب افراد می شوند.

این شمع ها از طریق حس بویایی که از قوی ترین حواس انسان است تاثیر خود را از طریق مغز به تمامی قسمت های بدن نشان می دهند .

شمع های معطر پس از استفاده در اتاق شما باعث ایجاد یک عطر دلنشین در محیط می شوند که ماندگاری طولانی نیز خواهد داشت و حس سر زندگی را در فضای اتاق برای مدت بیشتری نگهداری می کند.

همه چیز در مورد شمع معطر

همه چیز در مورد شمع معطر

رایحه شمع ها چگونه بر روحیه انسان تاثیر می گذارد!؟

رایحه های متنوع، حس خوب و پرنشاطی را به انسان انتقال می دهد اما نباید از خاصیت درمانی آن ها هم غافل شد! برخی عطرها خاصیت درمانی دارند و به طور یقین در کاهش استرس و فشار عصبی تاثیر خود را نشان می دهند .

وقتی رایحه ی دلنشینی فضای خانه شما را پر می کند، به صورت قلبی و درونی به داشتن خانه ای که در آن احساس آرامیش می کنید، قطعا افتخار خواهید کرد. استشمام برخی رایحه ها در واقع می تواند بر روحیه ما تأثیر بگذارد .

همه چیز در مورد شمع معطر

همه چیز در مورد شمع معطر

خواص شمع های معطرکاج

1- رایحه لیمو:  انرژی بخش و رهایی از اضطراب، احیای ذهن وتسکین دهنده حالت تهوع و بهبود افسردگیست.

2- رایحه پرتغال : ملایم ، انرژی زا  و سرشار از حس تازگی و نشاط برای شما خواهد بود

3- رایحه توت فرنگی : توت فرنگی : از جمله رایحه هاییست که به افزایش تمرکز کمک بسیاری می کند.

4- رایحه وانیل : رایحه وانیل به عنوان یکی از آرامش بخش ترین رایحه ها شناخته شده است. علاوه بر این،

رایحه شیرین آن جذاب برای مردان است و حتی طبق تحقیقات تأثیر بسیار زیادی در میل جنسی افراد دارد .

5- رایحه قهوه : به جرأت می توان گفت رایحه قهوه رایحه ای معجزه آساست! شما می توانید از نوشیدن قهوه متنفر باشید اما در عین حال عاشق عطر بینظیر آن باشید!

. 6- رایحه شکلات : رایحه ای شیرین ، خوشمزه و خواستنی به شمار می آید

7- رایحه دارچین : قوی در مبارزه با خستگی ذهن، خواص تقویت کنندگی ذهن و با تحریک ذهن سطح انرژی شما را بشدت افزایش خواهد داد .

8- رایحه لوندر : از جمله رایحه های بسیار رایج و محبوب که بی شک از خواص شگفت انگیز آن شنیده اید رایحه اسطوخودوس(لوندر) است. شما با روشن کردن یک شمع با رایحه خنکلوندر در اتاق خواب به راحتی می توانید تنش ذهنی خود را تسکین دهید و خوابی عمیق و پر از آرامش را تجربه کنید.

9- رایحه انبه : رایحه گرم ، بسیار پربو و خوشبو . با شیرینی که دارد بوی محیط را کاملا عوض میکند .

10- رایحه هندوانه :اگه به دنبال یه رایحه نشاط آور هستین که بویین آن تداعی یه رنگ خوشرنگ در ذهنتون بیاد به شما هندوانه پیشنهاد می شود .

همه چیز درمورد شمع معطر

همه چیز درمورد شمع معطر

راهنمای خرید شمع خوش رایحه

شمع کاج با استفاده از بهترین اسانسهای شمع سازی و ترکیب مناسب آنها ،به تولید شمع های معطر با کیفیت و ماندگاری بالا کرده است .

در تنوع رنگی و تنوع مدل شمع و شیشه .

شما میتوانید هر اریحه ای که دوست دارین و با رنگ دلخواهتون به راحتی با کیفیت و قیمت مناسب از سایت شمع کاج سفارش بدهید .

همه چیز درمورد شمع معطر

همه چیز درمورد شمع معطر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *