بلاگ شمع و شمع سازی

شمع درمانی

شمع درمانی

کاهش استرس و رفع افسردگی :

شمع درمانی ، رایحه معطر شمع با روشن کردن شمع باعث تحریک حفره بینی میشود ، فرایندی جادویی آغاز میشود .

با استنشاق رایحه شمع که باعث تحریک گیرنده های مغزی میشود ، باعث تغییر در خلق و خوی میشود .

شمع هایی با رایحه لیمو ، لوندر ، دارچین وانیل ، راهی بینظیر برای ذهن و دور کردن اضطراب و استرس و رفع بیحالی و افسردگی از بدن و ذهن شماست .

 

شمع درمانی و دور کردن انرژی منفی :

قبل از هر چیزی باید قدرت متافیزیکی و درمانگر شمع و باور داشته باشین .

با روشن کردن شمع در محیطی آرام و نگاه کردن به شعله پر نور آن ، بدون هیچ گونه فکر مادی و فقط حضور در لحظه نفس های عمیق بکشید و با تمام وجودتون نور و حرارت شمع و حس کنید .

 

رایحه افسردگی معطر ریلکسی

ایجاد محیطی آرامش بخش:

خواص شمع اینقدر زیاد هست که توسط درمانگرها و اطاق های ریلکسی و ماساژ از میهمانهاشون با شمع های روشن استقبال میکنن . شمع به دلیل خواص و سطح انرژی بالا با نور و حرارت خود میتواند محیط و به یک محیط آرام بخش و با سطح انرژی بالا تبدیل کند و حس و حال خوبی به افراد حاضر در اطاق بدهد . و باعث ساختن خاطره های خوب میشود . پس خودتونو به این حس قشنگ دعوت کنید .

 

رایحه افسردگی معطر ریلکسی

شمع درمانی و کمک به خواب راحتتر:

برای مبارزه با این مشکل، نورهای مصنوعی و چراغ‌ها را زودتر خاموش کنید و چند شمع روشن کنید. زندگی زیر نور شمع به شما کمک می‌کند زودتر احساس آرامش کنید و به ریتم طبیعی خواب خود بازگردید. وقتی کمی از تکنولوژی فاصله بگیرید و اجازه ندهید که شما را مختل کند، راحت‌تر می‌توانید به بدن خود گوش دهید و بدانید چه زمانی برای خاموشی شب و ریلکس کردن بهتر است. و چون نور کمتر هست آرامش بصری هم دارید .

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *